Klik

Wednesday, June 24, 2009

muke yakin...hahaha














hari
ni,aku tlh melancarkan perang pd seseorg...hahaha.brani btl bdk tu.dulu kecik je,skrg da beso.xpa2.lu tunggu!!!aku akan blaja lg utk jdkan blog aku lebih smart...al-maklum la still bayi lg dlm blog neh.hi3.bayi ke???
agakla...em.sedap btl choki2 ni...dah sepuluh choki2 aku baham...sambil wat blig neh.nyum3.kenyang giler.alhamdulillah...em.aku tension tol la...elaun xmasuk laie...klu masuk,memg heaven la...time tu gak terbg g ke mid cr koleksi transformer...geram tol aku...xpa2.sabor ye cik aizuddin...xlari gunung dikejar,sbb gunung xde kaki.watpela nak kjr.wat penat je.pela aku mengkerepek ni...kwl diri...b4 aku semakin parah,baik aku men game.wahaha.best2.adios...salam...

1 comment:

♂ iDa hArYaNniE ♂ said...

hg nk beli brg trnfrmrs sebab nk hadiahkan kat ak kn?kn?kn?